퀴리오스

그가 나로 인하여 기쁨을 이기지 못하시며 ...

퀴리오스

복음송 & 찬양

[스크랩] 약할때 강함되시네

서진35 2008. 1. 8. 04:04


                                                                

 

 

 

Jesus, Lame of God worthy in your name
Jesus, Lame of God worthy in your name

You are my strength when I am weak
You are the treasure that I seek
You are my all in all

Seeking You as a precious jewel
Lord, to give up I'd be a fool
You are my all in all

Taking my sin, my cross, my shame
Rising again, Bless your name
You are my all in all

When I fall down, You pick me up
When I am dry, You fill my cup
You are my all in all


예수, 어린양 존귀한 이름

약할 때 강함 되시네 나의 보배가 되신 주 주 나의 모든 것

주 안에 있는 보물을 나는 포기할 수 없네 주 나의 모든 것

십자가 죄 사하셨네 주님의 이름 찬양해 주 나의 모든 것

 쓰러진 나를 세우고 나의 빈 잔을 채우네 주 나의 모든 것

예수 어린양 존귀한 이름- 예수 어린양 존귀한 이름

출처 : 약할때 강함되시네
글쓴이 : 거룩한예배자 원글보기
메모 :