퀴리오스

그가 나로 인하여 기쁨을 이기지 못하시며 ...

퀴리오스

팝송곡 모음

[스크랩] Mother of mine

서진35 2006. 8. 13. 11:47

Mother of mine
You gave to me all of my life to do as I please.
I owe everything I have to you.
Mother, sweet mother of mine
Mother of mine
You showed me the right way things should be done.
Without your love, where would I be?
Mother, sweet mother of mine.
Mother, you gave me happiness
much more than words can say.
I pray the Lord
that He may bless you every night and every day.
Mother of mine
Now I am grown. And I can walk straight all on my own.
I'd like to give you what you gave to me.
Mother, sweet mother of mine.

 
나의 어머니..
어머니께서는
내가 원하는 삶을
살 수 있도록 해주셨지요

내가 가진 모든 건
어머니의 덕분이에요.
어머니,
사랑하는 나의 어머니..

나의 어머니..
내가 어렸을 적에는
살아가며 해야만 할
올바른 세상 이치를 알려주셨지요.

어머니의 사랑이 없었다면,
제가 어디에 있을 수 있겠어요.
어머니.
사랑하는 나의 어머니..

어머니는 나에게
말로 표현 할 수
없을 만큼
많은 행복을 주셨어요..

난 신께 어머니를
매일 밤낮으로
축복해 달라고
기도드려요.

나의 어머니..
난 이제 자라서 어른이 되었고,
혼자 힘으로
살아갈 수 있어요.

어머니께서 나에게
주신 것들을 돌려 드리고 싶어요.
어머니.
사랑하는 나의 어머니..

출처 : Mother of mine
글쓴이 : forever 원글보기
메모 :

'팝송곡 모음' 카테고리의 다른 글

[스크랩] ♬ The River in the Pines - Joan Baez  (0) 2006.08.13
[스크랩] sugar sugar sugar  (0) 2006.08.13
[스크랩] 대부  (0) 2006.08.13
[스크랩] Papa/Paul Anka  (0) 2006.08.13
What can I do  (0) 2006.04.19