퀴리오스

그가 나로 인하여 기쁨을 이기지 못하시며 ...

퀴리오스

영어찬양

ccm song

서진35 2010. 9. 17. 06:03
 

1. Hosanna (호산나)

Hillsong United (힐송 유나이티드)

- Hosanna -

I see the king of glory

 영광의 왕 임하네

Coming on the clouds with fire

구름 위의 불길로
The whole earth shakes, the whole earth shakes

온 땅 떨며 흔들리네 ,온 땅 떨며 흔들리네

I see his love and mercy

나는 보았네 그의 사랑 그의 자비로
Washing over all our sin

우리의 모든 죄를 씻으심을
The people sing, the people sing

사람들은 노래하네, 사람들은 노래하네


--후렴--
Hosanna, Hosanna

호산나,호산나

Hosanna in the highest (x2)

호산나 높은곳에서 (x2)

I see a generation

나는 한 세대를 보네
Rising up to take their place

그들의 자리를 찾기 위해 일어나네
with selfless faith, with selfless faith

욕심없는 믿음으로, 욕심없는 믿음으로

I see a near revival

부흥이 가까이 있음을 보네
stirring as we pray and seek

기도하고 구할수록
We're on our knees, we're on our knees

우리의 무릎끓고,우리의 무릎꿇고

Heal my heart and make it clean

나의 맘 깨끗히 치유하시고
Open up my eyes to the things unseen

나의 눈을 열어 볼수 있게 하소서
Show me how to love like you have loved me

나를 사랑하셨던 그 사랑 나에게 보여 주소서
Break my heart for what breaks yours

나의 마음 주의 것 되게
Everything I am for your kningdom's cause

나의 모든 것 주의 나라위해
As I walk from earth into eternity

세상에서 영원으로 내가 걸어갈때


 2.alleluia 예수 사랑해요

Jesus I love You                                예수 사랑해요

 bow down  before You                      나는 엎드립니다  당신 앞에 

 Praises and worship to our King          찬양과 경배  우리 왕께   

Alleluia Alleluia Alleluia Allelu                 알렐루야 알렐루야 알렐루야 알렐루

첨부파일 Jesus,IloveYou예수사랑해요.mp3


3. Blessed Be The Lord God Almighty(사랑하는 나의 아버지)

 Father  in  heaven how we love You

We  lift  Your name in all the earth
May Your kingdom be established  In our praises
As  Your people   declare Your mighty works

Blessed be the Lord God almighty
Who was and  is and is  to come
Blessed be  the Lord  God almighty
Who reigns  forever  more

And   I  will  lift  Your name on high
I   choose to  lift  Your name on high
I'll  lift  Your name  like a  banner in the sky
I  will  lift  Your name on high

4. Shout To The Lord (내 예수 구주님)

My Jesus my Savior Lord there is none like you
All of my days I want to praise
The wonders of your mighty love
My comfort my shelter Tower of rufuge and strength         
Let every breath all that I am Never cease to worship you


* Chorus
Shout to the Lord All the earth let us sing
Power and majesty praise to the king
Mountains bow down and the seas will roar
at the sound of your name     
I sing for joy at the work of your hands
Forever I'll love you forever I'll stand
Nothing compares to the promise I have in you
Nothing compares to the promise I have
Nothing compares to the promise I have in you
 나의 예수님,

나의 구원자시여
주님, 당신과 같은 분은 없습니다.
나의 평생에 당신의 위대한 사랑의
경이로움을 찬양하기 원합니다.
나의 위로자, 나의 보호자시여...
나의 피난처 되시며
내 힘의 요새이신 주님...
내 모든 호흡과 나의 모든 나 됨이
당신을 찬양하기 멈추지 않을 것입니다.
주님께 외쳐라! 모든 땅이여,
함께 노래하자!
왕되신 주님의 능력과 위엄을 찬양하자!

당신의 이름이 선포될 때
모든 산들이 경배하며
모든 바다들이 포효할 것입니다.
당신의 손이 행하시는 일들을
기쁨으로 찬양합니다.
영원토록 주님을 사랑하겠습니다.
영원토록 주님 앞에 서겠습니다.
주님 안에 내가 가진 약속보다
더 귀한 것은 아무 것도
없습니다


5. Give Thanks (거룩하신 하나님)
6. My Delight (아버지 내 삶의 기업되신 주)
7. Refiner' Fire (나의 마음을 정금과 같이)
8. As The Deer (목마른 사슴)
9. It's Your Blood (주의 피 날 씻었네)
10 There In None Like You (주님과 같이)

x-text/html; charset=iso-8859-1" loop="1" volume="0">